Site icon GAZETA UA

Чи варто використовувати біржі посилань для лінкбілдингу?

Чи варто використовувати біржі посилань для лінкбілдингу?

Лінкбілдінг – це один з найважливіших факторів ранжування в пошуковій системі Google. Посилання з інших сайтів передають частину своєї авторитетності на ваш сайт, що допомагає йому просуватися в результатах пошуку. Існує багато способів отримати лінк на свій сайт. Один з них – використання бірж посилань. Це онлайн-платформи, які дозволяють власникам веб-сайтів купувати посилання на свої ресурси. Ці беклінки допомагають збільшувати DR (авторитет) ресурсу в пошуковій системі та завдяки цьому активно просуватися в результатах пошуку, усуваючи конкурентів.

Як працюють біржі посилань?

Біржі для отримання лінків працюють за наступним алгоритмом:

  1. Користувач, який хоче купити посилання на сайт, реєструється на біржі та створює замовлення. 
  2. У замовленні він вказує url та анкор (що веде на його ресурс), бажаний сайт-донор для розміщення та інші параметри.
  3. Біржа перевіряє замовлення та, якщо воно відповідає правилам, відправляє його власнику сайту, на якому хочеться розмістити посилання.
  4. Власник сайту приймає або відхиляє замовлення.
  5. Якщо замовлення прийняте, стаття з лінком розміщується на сайті.
  6. Оплата за отримання беклінку проходить через біржу, яка може брати комісію за продаж лінків.

Плюси використання бірж посилань

Для лінкбілдингу біржі для купівлі беклінків можуть надавати наступні переваги:

Мінуси використання бірж посилань

Що стосується негативних проявів використанні бірж беклінків для лінкбілдингу:

Як обрати біржу посилань? 

Обираючи біржі посилань важливо звернути увагу на такі фактори, щоб ваша стратегія лінкбілдингу спрацювала добре:

Цікаво знати!

Окрім бірж посилань, існують такі сайти, як от Gosta Media, де пропонують таку послугу як напівавтоматична публікація статей прямо через сайт. Це спосіб розмістити статтю на сайті, який передбачає виконання певних дій користувачем, але також включає автоматизовані процеси. У випадку з Gosta Media користувачеві потрібно виконати такі дії:

  1. Написати статтю відповідно до вимог сайту. Вимоги можна прочитати, натиснувши кнопку «Розмістити статтю».
  2. Заповнити форму на сайті. У формі потрібно вказати ім’я, електронну пошту та вибрати розділ для статті.
  3. Завантажити статтю у форматі .docx або додати посилання на Google Doc з текстом.
  4. Дати згоду на обробку персональних даних.
  5. Натиснути кнопку «Залишити заявку».
  6. Після цього заявка буде успішно відправлена, для пришвидшення роботи необхідно сплатити замовлення.

Напівавтоматична публікація доступна для всіх користувачів, незалежно від їхнього рівня підготовки. Це зручний і швидкий спосіб розмістити статтю на сайті.

Висновок

Біржі посилань можуть бути ефективним інструментом для лінкбілдінгу, але їх потрібно використовувати з обережністю. Перед тим, як купувати посилання на біржі, важливо переконатися в їхній якості та уникати беклінків з низькоякісних ресурсів. Інформаційні портали, які пропонують напівавтоматичні публікації статей можуть бути хорошим варіантом для тих, хто хоче швидко та легко отримати якісні посилання на свій сайт без спілкування з адміністрацією, але напряму взаємодію з порталом та заощадити час.

Exit mobile version